My Blog List

Wednesday 13 June 2012

Diselubungi dan dibayangi oleh kata-kata??

Assalamualaikum.. Maaflah masuk post yang ini dah dua post berkaitan bicara hatiku..mungkin boring sikit.. tapi harapnya kita lihat lah dari sudut yang positif..^__^

Bismillah.. 
      
       Baru-baru ini diriku diselubungi dengan kata-kata atau lebih tepat dengan 1 ayat..Seringkali akal fikiran dan hati ku terbayangkan perkataan itu(rasanya x perlulah nak mention kan perkataan tu).. Boleh dikatakan sejak mendengar perkataan itu keluar dari mulut someone(rasanya tak perlulah nak mention kan jugak) hidup ku seringkali diselubungi rasa yang tidak best.. Hidupku seperti diselubungi perasaan bersalah..perasaan sedih..dan kadangkala perasaan yang tidak ku mengerti..

       Kadangkala aku menangis sendiri.. Yang pastinya jiwaku tidak lagi tenteram.. Sampai bila nak rasa macam ni??.. Mungkin kerana aku tidak pernah menjangkakan perkataan itu keluar dari mulut orang itu.. Yang pastinya hidupku kini diselubungi perasaan bersalah..

       Aku cuba melupakan tapi sia-sia saja..  Kerana perkataan tu seringkali menjengah di fikiran ku.. Kadangkala aku rasa seperti aku perlukan someone yang memahami ku..tapi itu pon sia-sia..tiada orang yang memahami ku.. Termasuklah my best friend sekali pon.. Aku hanya mampu merintih dalam hati ku sendiri.. Sambil di luar teruskan  memberi senyuman kepada dunia.. Lagi pon aku tahu pada siapa patut aku mengadu.. Hanya pada DIA.. Hanya ALLAH..^__^

No comments:

Post a Comment